swedish
Valutor:
  • Hem
  • Frakt & Retur

Frakt & Retur

Frakt & Spårning

*** Den information som behövs för sjöfarten är ditt fullständiga namn, adress och telefonnummer som du notera att vi bara kan skicka din beställning på postnummer adress, och postboxar eller liknande är inte tillgängliga för sjöfarten.
*** Se till att du anger rätt leveransadress och telefonnummer.
*** Låt 8-12 dagar för leverans av ditt objekt.
*** Vi skickar dig ditt e-post i 36-48 timmar efter att vi mottagit din betalning.
1. leveranssätt

Normalt använder vi EMS som fraktsätt. Men för vissa län kommer vi att använda DHL som fraktsätt beror på frakt. Vi kommer att välja den billigaste.
2. Följ Metoder

Efter din beställning skickas kommer vi att erbjuda EMS eller DHL kollinummer. och webbplatsen för dig.
Det finns två metoder för att få ovan information från oss,
<1.> Besök vår hemsida och åter inloggning för att kontrollera uppdateringen.
<2.> Kolla din e-post, för vi skickar uppdaterar status till din e-postadress.
Var uppmärksam:

(Om du inte omedelbart kan kontakta spårningsnummer, ta mer tålamod att vänta.
Viss tid krävs av Express Company göra upp).
3. Misslyckade eller felleverans

*** Vi är inte ansvariga för återtransport om du gett oss en felaktig eller ofullständig adress.
*** Om du vägrat att underteckna beställning kommer vi debiteras 35% som handtag avgifter, om paketet automatiskt tillbaka efter flera gånger utan framgång leverans (på grund av att du är frånvarande eller som du angav ett felaktigt eller ofullständigt leveransadress till oss ), kommer vi att kräva 35% fraktkostnader
*** För de kunder som inte får ditt paket inom 12 arbetsdagar, Kontakta din lokala postkontor A.S.A.P. Alltid du kan kontrollera med det lokala postkontoret med ditt ID-kort eller annat giltigt intyg och orderinformation kopia som du kan skriva ut när login till din registrerade konto på vår hemsida.
tillbaka